۱۳۹۴ آبان ۲, شنبه

آنها ما را کشتند و نسل کشی کردند نه ما...

سیاست ها و برنامه های سیستم راسیستی حاکم که نماینده واقعی قوم حاکم یعنی فارس می باشد، تابه امروز باعث نسل کشی زبانی وفرهنگی و استعمار همه جانبه ملل غیرفارس در منطقه جغرافیایی به نام ایران شده است. پس تا کنون آنها در جهت امحا ما کوشیده اند نه ما.


آنها همان هایی هستند که در اعمال تبعیض، استثمار ملت ها و اقدامات نژادپرستانه از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
آنها همان هایی هستند که با بیش از 60 روزنامه زسمی، ده ها خبرگزاری درباری، صدها مجله و نشریه دائما در جهت تخریب و تحقیر ما کوشیده اند.
آنها همان هایی هستند که همواره با دهها شبکه رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی از لحاظ ذهنی و فکری ملت ما را استثمار کرده و درجهت یکسان سازی ما و سایر شهروندان غیرفارس در داخل فرهنگ و زبان قوم حاکم دست به هر جنایتی زده اند.
آنها همان هایی هستند که با چاپ سالانه بیش از 70 میلیون جلد کتاب با بودجه دولتی به زبان فارسی به نشر و گسترش این زبان در داخل و خارج کشور می پردازند و در مقابل زبان سایر ملل از این امتیازات بی بهره است و در حال از بین رفتن هستند.
آنها همان هایی هستند که با ایجاد فرهنگستان زبان و ادب فارسی به واژه سازی می پردازند و هر ساله ده ها میلیارد تومان صرف این کار می کنند، کجاست فرهنگستان زبان و ادبیات ترکی که وعده داده شده بود؟!
آنها همان هایی هستند که با سرمایه گذاری تریلیون ها دلار در مناطق کویری و مرکزی فارس نشین موجب چپاول معادن، ثروت های طبیعی ملل غیرفارس شده و باعث استعمار اقتصادی این مناطق شده اند.
آنها همان هایی هستند حرکت دموکراسی خواهی و آزادی خواهی مشروطه آذربایجان را نابود کردند و ستارخان  سردار ملی رهبر  جنبش را کشتند و به جایش حکومت فاشیستی پهلوی را نشاندند.
آنها روشنفکران و مبارزان راه آزادی و دموکراسی ترک آذربایجانی را در طول یک قرن قتل و عام کردند و نتیجه اعمال آنها همان دولت راسیستی ارتجاعی جمهوری اسلامی است که نه به ما حتی به فارس های غیر خودی هم رحم نمی کند.
آنها همان هایی هستند که روشنفکرشان با کشیدن کاریکاتور موهن به ترک ها در ماه می سال 2006 در روزنامه رسمی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران فاشیست و جنایت کار بودن خود را ثابت کردند و معترضان مدنی به این عمل شنیع را با توسل به زور اسلحه مزدوران دولتی سرکوب کردند و ده ها فعال مدنی را کشتند.
آنها همان هایی هستند هر ساله در تاریخ 21  آوریل هزاران شهروند ارمنی را بر علیه ترک ها بسیج می کنند و همراه با آنها شعار مرگ بر ترک می دهند و تنفر شدید خود را نسبت به ترک ها ابراز می دارند.
آنها هم اکنون موجود هستند و تغییر نکرده اند، باز هم دشمنی می کنند و تیشه بر ریشه ما می زنند...
هیچ انسانی سزاوار مرگ نیست، حرکت ملی و مدنی آذربایجان با مرگ انسان ها مخالف است و ترور و خشونت را محکوم و تقبیح می کند. حالا چند نفر افراد مجهول الهویه که به احتمال زیاد از فعالین حرکت ملی آذربایجان نیستند شعار مرگ بر... سر داده اند، نمی شود آن را به اسم حرکت نوشت. چنین ادبیات انسان ستیزانه هیچ سابقه ای در حرکت ملی آذربایجان ندارد. لطفا یک عده با سوء استفاده از این مسئله آب بر آسیاب قوم حاکم نریزند.
شعار «مرگ بر» را همواره دولت حاکم نماینده مردم فارس، روشنفکر نماهای قوم حاکم که ایران را مساوی با فارس و فارس را مساوی با ایران دانسته اند، داده و بر آن عمل کرده اند چه بسا انسانهای بیگناهی را در این راه با استفاده از قدرت اسلحه سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارگان های اطلاعاتی نکشته اند. پس قاتل آنها بوده اند نه ما...

هیچ کسی حق دادن حکم مرگ به احدی را ندارد. اگر کسی و گروهی جنایتی را تا حالا مرتکب شده بایستی در محاکم قضایی عادل، مردمی و بر خواسته از بطن جامعه در یک سیستم دموکراتیک به آن رسیدگی شود.
در پایان می خواهم، یک هشداری به دولت حاکم و فاشیست جمهوری اسلامی ایران، روشنفکرنما ها و فعالان سیاسی و مدنی قوم حاکم بدهم:
هویت جعلی ایرانی بر پایه یک نژاد، یک ملت و یک زبان در حال نابود شدن است. آتش توطئه ای که برای ملت های غیر فارس بویژه برای ترک ها چیده بودید، به لطف بشردوستان غربی که با ایجاد دهها شبکه اجتماعی و توسط سیستم دیجیتالی باعث تسهیل ارتباطات و توسعه اطلاعات در بین مردم جوامع شده اند نتیجه عکس داده و در حال سوزاندن تفکرات و بینش فاشیستی شما می باشد.

ترک ها در منطقه جغرافیایی موسوم به ایران همواره قربانی نژادپرستی دولتی و اجتماعی از طرف قوم حاکم بوده اند. جنبش بر خواسته از بطن جوامع ترک در ایران که بنام حرکت ملی آذربایجان شناخته می شود، کاملا ضد نژادپرستی بوده و همواره با توسل به آرمان های دموکراتیک، اعلامیه ها و کنوانسیون های حقوق بشری بین المللی با استفاده از شیوه مسالمت آمیز و مدنی به مبارزه خود علیه نژادپرستی و سیاست های شوونیستی در ایران پرداخته است. پس نتیجه می گیریم شعار « مرگ بر»، در بین فعالین ترک هیچ جایگاهی نداشته و تا کنون طرد و محکوم شده است. این شعار ساخته و پرداخته سیستم حاکم یعنی دولت جمهوری اسلامی ایران می باشد که دشمن ما بوده و در مقابل جنبش مدنی ترک های آذربایجان قرار دارد.